poniedziałek, 28 października 2013

U nas sernik z nutellą

Witam poniedziałkowo ;) 
Niedzielę zostawiam za sobą . Była bardzo pracowita i nerwowa . Sprzedałam samochód , w tym czasie mąż kupował już nowy , użądliła mnie osa , czy coś osopodobne , a na koniec zagryzłam stres ciastem . 
Jak tak dalej pójdzie , to urosnę do świąt . 
Jesień dała mi kopa do pichcenia , ale cóż w tym dziwnego ? Jak oprzeć się zapachowi jabłek czy gruszek ?
Zainspirowana zbliżającym się Halloween , upiekłam sernik czekoladowy z  nutellą . Bomba kaloryczna ,ale warta grzechu . 









 spód
1,5 szkl kruszonych ciastek typu petitki 
2 łyżki nutelli
łyżeczka cynamonu


Ciastka drobno pokruszyć i wymieszać z nutellą. Masę przełożyć na dno okrągłej foremki (20cm) wyłożonej papierem do pieczenia . Schłodzić w lodówce .


masa serowa
1 kg sera śmietankowego 
1 szkl cukru
5 jaj
1/4 szkl mleka
budyń waniliowy
masę dzielimy na 3 równe części , do jednej dodajemy 1 łyżkę ekstraktu waniliowego , do drugiej 
3 łyżki nutelli , do trzeciej 2 stopione czekolady .

Na spód wylewamy kolejno - 
masę czekoladową 
masę z nutellą 
czystą masę serową 
Pieczemy ok godziny w 180 " 








2 komentarze: