poniedziałek, 21 października 2013

Herbata w różanym stylu

Witajcie .
Rano nie pijam kawy , nie lubię tego intensywnego zapachu z rana , który tak skutecznie niektórych budzi , ba .......
stawia na nogi .
Z rana tylko herbata !
Jestem wybrednym tworem , który otwierając oczy , wie już w jakiej filiżance-kubku będzie pił poranną herbatę . Tak , tak .....
domownicy już wiedzą ,że zanim zaleją , powinni zapytać " w czym pijesz " , bo jeśli coś pójdzie nie po mojej myśli , przeleję :) 
Dziś stawiam na róże i delikatne kolory . Obudziłam się w romantycznym nastroju i w takim celebruję picie porannej herbaty . 
Herbata w stylu angielskim , takie mam skojarzenie . Oczywiście sparzona bez rytuału ,ale w kolorystyce iście angielskiej . 








Miłego poniedziałku życzę . Trzymajcie się ciepło i popijajcie herbatki ;) 



3 komentarze:

  1. Też tak mam...;) kawy nie lubię ale na punkcie herbat mam 'małego fioła' no i oczywiście najważniejsza jest oprawa....śliczne fotki..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf jak dobrze ,że jeszcze ktoś tak ma :D
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne te różane filiżanki i kubeczki - zdecydowanie też w moim stylu... ;)

    OdpowiedzUsuń