czwartek, 3 października 2013

Na szybko ale smacznie ;)

Pogoda dziś dopisuje . Mimo przymrozków , jakie mieliśmy w nocy , od rana świeci słońce . Od razu nabrałam ochoty do porządków ;) Chatka więc wysprzątana . Pozostało ugotować obiad . Przydałby się jednak jakiś pyszny deser . Hm ... Może coś szybkiego ? Pokażę Wam co przygotowałam ostatnimi czasy . Proste , nie do końca w całości zrobione przeze mnie ,ale co tam . W końcu o to chodzi , by za wiele się nie napracować , a mieć co przegryźć do kawki :)

Tarta malinowo - budyniowa 
- gotowe ciasto kruche , które pieczemy przez ok 25 min
- użyłam malin świeżych ,ale doskonale nadają się też mrożone 
- ugotowany budyń waniliowy 
Bardzo proste , a pyszne ciacho ,ale to mam nadzieję ocenicie sami .



Babeczki z masą krówkową 
- gotowe kruche babeczki
- krówka w puszce + 1 kostka masła ( miksujemy )
- orzeszki , lub migdały do posypania 


Mam nadzieję ,że wypróbujecie . W końcu raz na jakiś czas można pójść na łatwiznę :)

Nie wiem jak Wy ,ale ja domagam się więcej zdjęć z Bieszczad . Ewa....... :)

6 komentarzy:

  1. Nie powiem ,narobiłaś mi smaku tą tartą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tu pojawia się problem moja młodsza pociecha jest uczulona na orzechy i dlatego rzadko pojawiają się w naszym domu ;) muszę pomyśleć czym je zastąpić :)

    OdpowiedzUsuń