piątek, 25 października 2013

Dzień " na pięty " ;)

Witam z samego rana . Kolejny raz udało mi się wstać wcześniej , dzięki czemu tu jestem .
 Od dwóch dni pichcę , sprzątam , szykuję małe przyjęcie imieninowe Wioli  :)
 Powiem szczerze , że opadam już lekko z sił i cierpię z powodu bólu stóp , zwłaszcza pięt ,ale co tam , damy radę ! Mam dziś męża w domu , więc pomoże  :D
  Za 8 godzin w naszym domu będzie gwarno i wesoło , a to wynagrodzi wszystkie moje trudy .
Mam nadzieję ,że u wszystkich w tym kraju , sobota  będzie miła i upłynie w przyjemnej atmosferze .
 Zacznijmy od słodkiego śniadania na wzmocnienie , bo ponoć cukier krzepi i do pracy  ;)
Przyjemnego weekendu życzę .








2 komentarze:

  1. Bukiet najwspanialszych życzeń Imieninowych: uśmiechu i szczęścia, radości każdego dnia oraz wszelkiej pomyślności Wiolu....:)

    OdpowiedzUsuń