piątek, 11 października 2013

Inspiracje

Jakiś czas temu wpadł mi w ręce katalog Ikea . Nic w tym nadzwyczajnego , bo któż go nie widział ? Jednak znów zawrócił mi w głowie . Odkryłam masę , starych , a jednak nowych przedmiotów , które chcę mieć . Cały wieczór marudziłam mężowi czego to nam jeszcze brakuje , co powinniśmy kupić do naszego domu . Przewracałam kartkę po kartce pokazując bez czego nie mamy szansy przeżycia :P  Hyh , yhy , yhy , no no , ładne , yhy ................... Męskie podejście do sprawy . Widzę ,że trzeba wziąć sprawy w swoje ręce ;)  Jednak skąd tu brać kasę na zakupy ? Muszę spróbować łagodniej , na słodko , może sernik mi pomoże ? :D
Uwielbiam Werandę , Mój piękny dom , Country , Cztery kąty , to zawsze biorę , natomiast droższe pisma wnętrzarskie staram się studiować na miejscu , czyli w empiku . Nie potrafię przejść obojętnie , zawsze wchodzę i wyjść nie potrafię . Moja kolekcja pism jest - mogę śmiało powiedzieć imponująca . Cóż może być piękniejszego od przewracania , kolorowych stron z jeszcze piękniejszymi zdjęciami ... Tylko przeniesienie tego co widzę do własnego wnętrza . 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz