poniedziałek, 26 stycznia 2015

Siedzę i siedzę, myślę i myślę ........

Niemal 30 dni Nowego Roku zapisaliśmy w notesie 2015 . Styczeń , to czas postanowień , decyzji i planów . Te nasze postanowienia , to często taki " pic na wodę " ;) , jeden wielki niewypał. Dieta, rzucenie nałogów , tak - wspaniały początek ,ale kilka dni później wracamy do starych nawyków .
Postanowienia dopadły i mnie.
Nie zrywam z nałogiem , nie planuję drastycznej diety ,ale zamierzam kontynuować edukację .
Iść do szkoły ?
Nie była to łatwa decyzja i nadal w głowie mam wiele wątpliwości , ale to wszystko wina zbyt długiego czasu jaki otrzymałam na ostateczne TAK.
Mam nadzieję , że poznam nowych , fantastycznych ludzi , odnajdę masę inspiracji , a może znajdę drogę , bo jak dotąd siedzę okrakiem na rozdrożu i poszukuję .........

Tymczasem , siedzę i myślę ;)




                                 Myślę jaką ostatecznie podjąć decyzję .............




Myślę , czy odnajdę to , czego szukam ...... 


Myślę na jaki kolor pomalować salon ......
Czy przemalować blat w jadalni ......
Może przestawić sofy ? 
:)



Musze łyknąć gorącej herbaty ;)



Dobrych decyzji i fajnego popołudnia Wam życzę ;) 
Wiola 





6 komentarzy:

  1. Ty za dużo tak nie myśl... Już wcześniej podjęłaś decyzję, że idziesz do szkoły - i była to jedyna słuszna decyzja. Pierwsza myśl jest najlepsza i tego się trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , mogłam się tego spodziewać :D
      Skoro tak mówi moja Lilka , to nie ma co ogona podwijać , tylko brać byka za rogi ;)

      Usuń
  2. Dokładnie! Skoro przyszło Ci to do głowy, to znaczy, że ciągnie Cię w tą stronę :)
    Swoją drogą, połaskotałabym te stópki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna moja droga koleżanka i towarzyszka podróży :D
      A korki z matmy dasz Moni ?
      ;)

      Usuń
  3. Wiola, niestety z matmy Ci nie pomogę :D
    Ale masz moje wsparcie w innych dziedzinach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję , dziękuję , to może angielski ? ;)

      Usuń