wtorek, 19 listopada 2013

Szydełkowe serduszka

Witam w południe .
Obudziłam się w super nastroju , a to za sprawą promyków słońca , które wpadły do sypialni :) 
Trochę światła i od razu przyjemniej na sercu . 
Serce ...
Od rana zabrałam się za szydełkowanie . Na pierwszy rzut poszły serduszka . Co prawda nie są idealne ,ale proszę o wyrozumiałość , to początki ;) 
Starałam się ściśle trzymać wskazówek , ale słupki , półsłupki , to dla mnie czarna magia   TUTAJ , a co z tego wyszło..............










8 komentarzy:

  1. Jakie cuda,dlaczego mi nie mówiłaś że robisz takie serduszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh Ewa ....
      Dopiero zaczęłam , nigdy wcześniej ich nie robiłam ;)
      Dziś wieczorem zacznę masową produkcję :D

      Usuń
  2. Ale słodkie serducha...:)
    Można kilka zamówić....:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie ;)
      Jaki kolorek ?
      W domu mam czerwoną , popiel i białą ?

      Usuń
    2. W tym roku zaczarowały mnie szarości tak więc poproszę: popiel i czerwień...tylko nie wiem ile....;) może 5 jednych i pięć drugich....i może jeszcze 3 białe....:)
      Wiolu a reszta szczegółów to może: m.guszpit@wp.pl, jak już 'wyszydełkujesz' to daj znać :)

      Usuń
  3. Śliczne :)))
    Uwielbiam te serducha bo schodzą z szydełka szybko, sprawnie i zawsze wyglądają cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Jutka ;)
      Ja jednak dopiero zaczynam przyjaźń z szydełkiem , więc kilkanaście minut dłubię jedno ;)

      Usuń