niedziela, 17 listopada 2013

Ciasteczka na start

Zastanawiałam się czy nie za szybko ,ale nie , wcale nie :)
 Ciastka , ciasteczka i pierniki , to przysmak świąteczny bez którego nie można się obyć . To nie tylko rozkosz dla podniebienia , ale i  idealna ozdoba stołów , choinek , wianuszków itp . Ciastka można też podarować , przecież to taki sympatyczny prezent od serca . Kupiłam wczoraj w Ikea ulubione ciastka szwedzkie , to tak na początek , na osłodę i zachętę ;) Od rana je zajadam i szukam ciasteczkowych inspiracji . Zaopatrzyłam się też w słoje i puszki , w których będę przechowywać słodkości . Od jutra ruszam z wypiekiem pierników :)














2 komentarze:

  1. Też lubię ten cudny czas kiedy pachnie pierniczkami....;) moje ciasto na piernik 'dojrzewa' już w lodówce :)
    Wiolu a podusie świąteczne szyłaś może....pochwal się proszę...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszeczek jeszcze nie szyłam ,ale mam zamiar :) Upatrzyłam materiał w gwiazdki i właśnie na takie się nastawiłam . Kupiłam dodatkowo dwie czerwone poszewki w Ikea , więc będzie piękny wystrój kanap ;) Jak tylko uszyję , pokażę .

      Usuń