poniedziałek, 4 listopada 2013

Polubić Listopad

Cicho i głucho się tu zrobiło,ale obiecuję poprawę nie wiem jak Wiola ? Listopad to jedenasty miesiąc w roku,miesiąc którego najbardziej nie lubiłam i chyba czas to zmienić Trzeba zacząć widzieć więcej plusów niż minusów,zacząć pozytywnie myśleć hmmm...czasami ciężko ale damy radę. Pogoda zmienia się a wraz z nią nasze nastroje,jest zimno,wietrznie i ciągle pada.Jakby tego było mało to odzywa się we mnie dziś Wielki Leń Ale nie żebym miała z tego powodu jakieś wielkie wyrzuty sumienia o nieee Postanowiłam,że dam dzisiaj sobie luz niech Wielki Leń ma dzisiaj swoje święto.




Miłego dnia życzę

5 komentarzy:

  1. Ewuś, u mnie też dziś święto lenia ;)
    Ale cieszę się z tego, raz po raz można się pobyczyć.
    Zdjęcia piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak dobrze,że nie tylko ja mam dzisiaj taki dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi nie tylko ty Ewa ;)Ja też miałam Wielkiego lenia :).Może to ta listopadowa pogoda tak wpływa. Zdjęcia jak zwykle piękne:)Pozdrawiam z Choszczna

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak miło Cię tu Kasiu widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądając te cudne zdjęcia, zaczynam powoli lubić i listopad ;)

    OdpowiedzUsuń