piątek, 28 listopada 2014

I nic mi więcej nie potrzeba

Lubicie zimę ?
 Osobiście jestem ciepłolubna , więc lato mogłoby trwać 365 dni w roku . Ciężko mi przetrwać okres jesienno - zimowy i wiem ,że nie jestem w tym osamotniona . 
Jest jednak miejsce na ziemi , gdzie cały urok w mroźnej zimie . Miejsce do którego wracam co roku od 5 lat . Miejsce , w którym musi , przez duże M , być śnieg , bo inaczej tłuc się zimą przez kawał Polski nie ma sensu . Miejsce , do którego ciągnę szczególnie w pierwszej połowie stycznia , bo wtedy właśnie obchodzimy z mężem rocznicę ślubu . Darujemy sobie wzajemnie , wyjątkowe chwile , wyjątkowe przeżycia . Szczególne podziękowania kieruję w stronę Ewy i jej rodziny ;) 
Kocham Bieszczadzką , mroźną , białą zimę ! 
Stojąc na środku pustej, białej drogi , wystarczy mi patrzeć , kadrować okiem i zapisywać chwile w pamięci .
 Magiczne ! 





















Przyjemnego weekendu kochani :)


4 komentarze:

  1. O jak miło :)
    Wiolu, od 5 lat czekamy wszyscy na Styczeń i na chwile
    spędzone w Waszym towarzystwie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką piękną zimę bardzo lubię ma w sobie wiele uroku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda . Nie miałabym nic przeciwko zimie ,ale takiej Zimie :)
      No może jeszcze jedno ... Powinna trwać miesiąc :)

      Usuń