wtorek, 2 grudnia 2014

Między Niebem a Ziemią

"Bo tutaj w górach jest mój dom
Śpią marzenia, gwiazdy lśnią
Tu przestrzenią karmię serce
Żyć, co krok pragnę więcej!...."

Słowami nie potrafię opisać tego co działo się w górach o wschodzie Słońca,w niedzielny poranek.
30.11.2014 Bieszczady skąpane były w chmurach, na dole mgła i wszędzie ciemność a w górach 
cudowne zjawisko "inwersji", morze chmur i tylko widoczne szczyty w oddali Tatry . Chmury płynęły po
Niebie odkrywając Kolory Wschodu Słońca, po czym z powrotem zakrywały wszystko .
Czuć je było jak przenikały przez nas i pędziły dalej ...
Na polanach bajkowa sceneria ,Buki płaczą ugięte pod ciężarem śniegu i mienią się w słońcu .

.... i w takich momentach jest dylemat czy fotografować czy sycić się tym cudownym widokiem











9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie fotografować , by widoki szły w eter ;)
    Przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ewa:)
    Ten fotoreportaż różni się bardzo od pozostałych przez Was zamieszczanych.
    Wykazałaś się jakąś magiczną inspiracją ,naładowana pozytywną energią pokazujesz
    nam coś co jest mi trudne do skomentowania.Jest to kwintesencja miłości w najczystszej
    postaci jak i w zdjęciach tak i w słowie pisanym co mnie mile zaskoczyło.
    Przyjemnie czytać co Piszesz:)
    W muzyce to jeden utwór przychodzi mi do głowy.Jesteś taka....."Woman in Love"-Barbary
    Streisand:)
    Zastanawiam się jak Ci się mogę odwdzięczyć za te zdjęcia i słowa.Nic mi nie przychodzi do
    głowy.
    No chyba,że prześlę Ci z tuzin gorących,wirtualnych całusów....takich jak tylko potrafię.
    Dzięki za te zdjęcia i życzę Ci miłego dnia.

    https://www.youtube.com/watch?v=0KJ60uJZ3-Q

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia Ewuniu. Patrząc na nie, jestem gotowa pokochać zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lila,zima jest cudowna tylko musisz dostrzec jej piękno ;)
      Zapraszam w Bieszczady

      Usuń
  4. Ewcia i tego Ci zazdroszcze, majestatu gor, przestrzeni, poczucia wolnosci..i wilkow ;-) cudne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i Chatki Puchatka a w niej Jula ;-) ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło Gosiu,że się pojawiłaś u nas ;)
      Ma swoją magię Chatka z Julem .

      Usuń
  6. Wędruję po Waszym blogu Dwie Baby... i tak tu pięknie. Jest u Was magicznie. Ja mieszkam w Łańcucie i tak blisko w Bieszczady, że kiedyś bywałam bardzo często. Teraz trochę rzadziej, lecz kiedy tylko mogę organizuję wycieczkę z moimi uczniami w Biesy. Pracuję też z Wojtkiem Rybakiem, GOPRowcem, który często wspomina te magiczne miejsca. Cudownie...

    OdpowiedzUsuń