poniedziałek, 10 listopada 2014

Tarta kontra rogal

Hej ;)
Można nie można , nie wypada ............
Kto to powiedział ? 
Nie chcesz stać pół dnia przy blacie kuchennym piekąc rogale , zrób kruche ciacho ze śliwkami ;)
Ktoś powie , co za pomysł ? 
Lepszy rydz niż nic :)


Widać przepis ? 
Widać ;) 
Piekłam 25 minut , a nie jak w przepisie 20 i jajka , no własnie 3 żółtka wrzuciłam , a z białek ubiłam bezę   ;)

Smacznego !




Po upieczeniu delikatnie posypałam cynamonem , bo tak lubię .





Tak chodzę z tym ciachem i zajadam ,ale bez małej czarnej już ani rusz ;) 


Zasycona , miłego popołudnia życzę :) 


3 komentarze:

  1. Dlaczego Ty mi to robisz :) wiesz dobrze , że ja piec nie potrafię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy że ja potrafię :P Ty zajmij się robieniem cudnych widoków :)

      Usuń
  2. Cześć Wam:)
    No tu o jedzeniu.Pięknie to wygląda i pewnie tak smakuje.Zrobić to tego raczej nigdy nie zrobię,ale zjeść to bardzo chętnie :)))
    Chętnie bym się tam wprosił :)

    OdpowiedzUsuń