poniedziałek, 26 maja 2014

Herbaciarnia - Kazimierz Dolny

Każdy kto mnie zna , wie , że moim marzeniem jest mała ,ale własna herbaciarnia z klimatem przyciągająca tłumy na poranną kawę i południową herbatkę . Zaproszeniem byłby zapach gorącego sernika , rozchodzący się po całym mieście ;) 
Jednak nie o moich marzenia chcę dziś pisać , nie moje wymarzone kąty pokazać , to innym razem - mam nadzieję ;)
Podczas każdej wizyty w Kazimierzu Dolnym , dokonuję pewnych rytuałów , a jednym z nich jest wstąpienie do Herbaciarni U Dziwisza . Fenomenalny smak herbaty i niepowtarzalny klimat tego miejsca , pozwala przenieść się mi w dowolne miejsce , gdzie tylko zapragnę . Jakże tam nie zaglądać ? 
Dla wszystkich Mam , z okazji ich święta , wstąpimy na chwilę do ogródka herbacianego .
Zapraszamy



















 Niebieskie krzesła mnie urzekły , a imbryczek zauroczył ;)






















2 komentarze:

  1. Bardzo tam klimatycznie i... sympatycznie.
    Chętnie bym tam z tobą posiedziała przy herbatce :)

    OdpowiedzUsuń