piątek, 6 grudnia 2013

Niebo nad Indiami

Znowu wracam do Indii :),ale osoby które mnie znają raczej to nie dziwi 
a Ci którzy mnie jeszcze nie poznali,muszą się do tego przyzwyczaić .Skończyłam czytać książkę pt."Niebo nad Indiami" jest to piękna powieść z opisami malowniczych krajobrazów, niebanalna historia miłosna, świetnie skonstruowana intryga i zaskakujące zakończenie, frapująca historia miłosna w scenerii dziewiętnastowiecznych Indii.

Historia jak same Indie dramatyczna jak monsun, barwna jak hinduska narzeczona i poruszająca jak wschód słońca w Himalajach.
To co bardzo mi się spodobało to opis plantacji herbaty w Darjelling u podnóża Himalajów .
Czytając tą książkę czułam się tak jakbym tam była.






1 komentarz:

  1. Ewa , nadejdzie dzień , nadejdzie !
    Doczekamy się i na własne oczy ujrzymy kolory Indii ;)

    OdpowiedzUsuń